Centrum pomocy

Rejestracja

Kliknij tutaj i przescrolluj, aby zobaczyć, gdzie aktywujemy 😊

Flota to firma rozliczeniowa, która obsługuje księgowość (podatki, ZUS etc.) dla Twojej współpracy z Wolt. Zazwyczaj pobiera za to niską opłatę (ok. 20-30 PLN)

Podpisujesz umowę z flotą, w większości flot wszystkie formalności załatwiasz online, i możesz śmigać bez zmartwień. 🏄🏼‍♂️

🌟 Większe floty oferują dodatkowe benefity, jak karta Multisport czy zniżki na paliwo. Niektóre pomagają też obcokrajowcom zalegalizować pobyt w Polsce.

Partner to firma rozliczeniowa, która obsługuje księgowość (podatki, ZUS etc.) dla Twojej współpracy z Wolt. Zazwyczaj pobiera za to niską opłatę (ok. 20-30 PLN)

Podpisujesz umowę z partnerem, u większości partnerów wszystkie formalności załatwiasz online, i możesz śmigać bez zmartwień. 🏄🏼‍♂️

Partnerzy rozliczeniowi z którymi współpracuje Wolt (w kolejności alfabetycznej):

🔵 Avalon
🔵 City Drive
🔵 Eternis
🔵 Evelstar
🔵 MB Partner
🔵 Natviol
🔵 Onefleet
🔵 Sami Group

💭 Plecak Wolt nie jest wymagany — możesz korzystać z plecaka konkurencji, o ile jest to plecak termiczny i do przewozu żywności.

Pracujemy aktualnie nad nowym rozwiązaniem, aby umożliwić wszystkim Użytkownikom korzystanie z wygodnego i wysokiej jakości sprzętu Wolt. Niedługo możesz spodziewać się dużej aktualizacji, związanej z procesem zamawiania sprzętu. 💙

Jeżeli potrzebujesz pilnie nowej torby lub plecaka, możesz zrobić to, kontaktując się bezpośrednio z firmami rozliczeniowymi, które dysponują odpowiednim sprzętem.

Cieszymy się, że znowu Cię zobaczymy na mieście! 😍

1. Sprawdź czy aktywujemy w Twoim mieście [TUTAJ]
2. Jeśli aktywujemy, wypełnij [FORMULARZ]
3. Zweryfikujemy konto i odpiszemy do 72h. 😌

Rozliczenia

🏁 Podsumowanie okresów rozliczeniowych w rozliczeniach tygodniowych:

01.xx – 07.xx

08.xx – 15.xx

16.xx – 22.xx

23.xx – koniec miesiąca.

Wolt realizuje przelewy do firm rozliczeniowych w ciągu 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego.

Pamiętaj, że usługa rozliczenia i wykonania przelewu do Ciebie na konto jest kwestią ustaleń między Tobą, a firmą.

Nie, okresy rozliczeń są ujednolicone.

Pamiętaj, że korzystając z usług firm flotowych, możesz często wybrać co ile chcesz, żeby była wykonana usługa rozliczenia i przelewu.

Oznacza to, że możesz realizować np. tylko 1 wypłatę w miesiącu lub rzadziej. Najczęściej możesz rozliczać się 1x w tygodniu.

Wiemy, że to stresujące gdy nie zobaczysz od razu opłaty za wykonaną dostawę. 😦

Nic się nie martw, każda zrealizowana dostawa jest opłacona.
Czasem system aktualizuje się z lekkim opóźnieniem. Prosimy o chwilę Twojej cierpliwości.

Jeśli po 24h nadal nie widzisz opłaty, wtedy napisz do nas przez czat w aplikacji Wolt Partner. 💌

ZAMÓWIENIE ANULOWANE?

Nic straconego! W przypadku, gdy lokal z jakiegoś powodu nie ma Twojego zamówienia lub musi je anulować po Twoim przyjeździe – skontaktuj się z Supportem.

Następnie podaj numer zamówienia oraz informacje, które przekazał lokal!
Support oznaczy Twoje zamówienie, dzięki czemu otrzymasz płatność za dojazd do lokalu. 

Stawki widoczne w aplikacji są stawkami brutto 💶

Oznacza to, że część z tej kwoty może być opodatkowana przez państwo podczas rozliczenia wypłaty.

Skontaktuj się ze swoją flotą, żeby podała Ci konkretne stawki podatku dla Twojego rodzaju umowy rozliczeniowej. 💡

🎯 Będąc użytkownikiem aplikacji Wolt Partner otrzymujesz płatności, gdy realizujesz zamówienia.

Wszyscy użytkownicy mający dostęp do platformy mają pełną swobodę w logowaniu się do aplikacji oraz wyłączeniu jej, gdy nie chcą realizować zamówień. 

Płatność za każde zamówienie wyliczana jest przez system automatycznie i indywidualnie do każdego zamówienia, bazując na wysiłku potrzebnym do jego wykonania. Napiwki naliczane są dodatkowo do płatności.

Po włączeniu aplikacji zobaczysz informację „Ruch w obszarze„, dzięki czemu wiesz, czy to dobry czas, aby być online!
Przedstawia ona informację o innych zalogowanych użytkownikach oraz zamówieniach w toku.

🔥 Gorąco – najlepszy czas, żeby być online lub włączyć aplikację. Bardzo duża szansa na otrzymywanie zamówień

🙇🏼‍♀️ Normalnie – warto być online, ponieważ w aplikacji jest więcej zamówień, niż zalogowanych użytkowników

👼🏼 Spokojnie – liczba zalogowanych użytkowników jest większa niż liczba zamówień.

Płatność za każde zamówienie wyliczana jest przez system automatycznie. Informacja o proponowanej płatności widoczna jest na etapie akceptowania zamówienia.

Płatności nie podlegają późniejszym modyfikacjom ☝️
— każdy użytkownik ma prawo zrezygnować z realizacji zamówienia w dowolnym momencie, o ile nie zostało ono zaakceptowane. 

*Maksymalna liczba płatnych kilometrów to 10.

Benefity

Ruszyliśmy z programem poleceń = Ty i Twój kolega/koleżanka możecie odebrać po stówce 💶 💵

*Program poleceń jest aktywny tylko do końca lutego. Od 1 marca już nie będzie możliwości aplikowania z kodem polecającym.

Jak?

  • Swój kod polecający znajdziesz w aplikacji (napisz na Support i wybierz odpowiedni temat rozmowy), podziel się nim!

  • Kod polecający musi zostać podany podczas rejestracji, w aplikacji Wolt Partner, w polu „Kto polecił Ci współpracę z Wolt? (Podaj kod polecający tej osoby)/How did you hear about Wolt?” 

  • Nowy Kurier będzie miał 14 dni, od aktywowania konta, na wykonanie 50 dostaw

  • Jeśli kod polecający został poprawnie podany, Kurier wykonał 50 dostaw w ciągu 14 dni, to oboje otrzymacie po 100 PLN 🥳

 

🔋Rowery elektryczne od GreenMo wynajmij TUTAJ (Warszawa)

  • Cena – 140PLN / tydzień.
    Bieżące naprawy w cenie wynajmu.

  • Zasięg jednej baterii – ok. 60km

  • Dostępne dodatkowe baterie za 45PLN / tydzień, – za 185PLN / tydzień można wynająć rower z 2 bateriami.

 

🏎️ Skutery elektryczne od floty, Natviol (Warszawa)

Jeszcze zafoliowane! 😎
Fabrycznie nowe, w pełni elektryczne i przygotowane do pracy skutery właśnie dojechały do biura Natviol w Warszawie i czekają na pierwszych Kurierów! 🤩

Dlaczego warto dostarczać e-skuterem? 🛵

  • 100 – 120 km/ na jednym ładowaniu 🔋

  • brak kosztów paliwa, a koszt pełnego naładowania baterii to około 2,5 – 3 zł!

  • w zestawie otrzymujesz od nas kask oraz uchwyt do telefonu z funkcją ładowania baterii! 🔌

Kurierzy skuterowi statystycznie zarabiają więcej, niż kurierzy rowerowi i samochodowi 

Wpadnij do Natviol i wynajmij swój e-skuter! 😊
📍01-360 Warszawa, ul. Człuchowska 9 lok. 8 
🕐 Pon. – pt. 8:00 – 16:00 
📲 +48 798798732

 

🏍️ Rowery elektryczne od Capacity (Warszawa & Wrocław)

Wypełnij [FORMULARZ], aby zapisać się na listę chętnych do najmu e-roweru stworzonego do dostaw. Firma Capacity skontaktuje się z Tobą. 🤓

  • 20 PLN na dzień

  • Bez kaucji!

  • Zasięg na jednej baterii to około 60 km

  • Możliwość wynajęcia dodatkowej baterii (ok. 5 PLN dziennie, rower ma system szybkiej wymiany baterii)

  • Pojazd gotowy i przystosowany do jazdy (światła, dzwonek, błotnik)

  • Darmowa wymiana w razie awarii

  • 3 tryby wspomagania

  • Zimowe opony MTB

  • Wygodne, wodoodporne siedzisko

  • Możliwość złożenia roweru na pół, w celu transportu w komunikacji miejskiej czy zapakowania do bagażnika.

Wykonuj 30% więcej dostaw dzięki rowerowi Capacity. Spłacisz go wykonując tylko 1.5 dostawy dziennie, w Wolt!

⚡️ Wynajmij skuter od floty Eternis!  (Warszawa, Kraków i Poznan)

Sam wybierasz typ skutera: elektryczny lub na benzynę. Skutery od Eternis polecają się do wynajmu. 😋 Do wyboru są:

KYMCO AGILITY CARRY

  • Rocznik 2021

  • Spalanie 2l /100 km

  • Paliwo: benzyna

  • Pojazd gotowy i przystosowany do jazdy (światła, dzwonek, błotnik)

  • Darmowa wymiana w razie awarii

  • Cena: 250 PLN / tydzień

oraz

Skuter Elektryczny

  • Rocznik 2022

  • Zasięg 120 km

  • Brak kosztów paliwa = 100% elektryczny

  • W zestawie otrzymujesz od nas kask oraz uchwyt na telefon

  • Pojazd gotowy i przystosowany do jazdy (światła, dzwonek, błotnik)

  • Darmowa wymiana w razie awarii

  • Cena: 150 PLN / tydzień

🎯 Skutery czekają na Ciebie w biurach Eternis, www.eternis.pl

Warszawa +48 698 161 099
Kraków  +48 786 583 686
Poznań +48 789 967 624

 

We współpracy ze szkołą językową Cambridge School of English przygotowaliśmy dla Ciebie zniżkę 30% na roczny dostęp do aplikacji uTalk. 💙

 

🧚🏻‍♂️ Wpisz kod WOLT-30 na stronie Cambridge.pl.

 

 

Szkoła Together

We współpracy ze szkołą językową Together przygotowaliśmy dla Ciebie zniżki na różne kursy języka polskiego. 💙 🇵🇱

Zajęcia stacjonarne odbywają się w szkołach Together w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi.

Kursy online odbywają się za pośrednictwem platformy ZOOM. Dodatkowo Kursanci otrzymują dostęp do autorskiej platformy razem.co na czas trwania kursu, oraz możliwość do korzystania ze stacjonarnych zajęć fakultatywnych: cotygodniowych konwersacji, spacerach z przewodnikiem oraz warsztatach fonetycznych.

Szkoła Together jest organizatorem egzaminu państwowego, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród cudzoziemców. Certyfikat uzyskany po zdaniu tego egzaminu jest niezbędny do ubiegania się o pobyt stały lub obywatelstwo. Każdy z naszych Kursantów ma gwarantowane miejsce na egzaminie, a zajęcia są prowadzone przez doświadczonych lektorów, którzy spełniają rygorystyczne wymagania, aby móc zostać egzaminatorami państwowymi.

Użyj kodu TOGETHER_WOLT, aby uzyskać zniżkę ⭐️|

 

🌟 Wiele popularnych lokali znajduje się w galeriach handlowych. Dla kurierów Wolt wynegocjowaliśmy listę darmowych parkingów.

🙇🏼‍♀️ Pamiętaj, że nie rekompensujemy naliczonych opłat za parkingi czy mandatów za niewłaściwe parkowanie.

Warszawa

  • Galeria Mokotów — Uzupełnij formularz (aktualizacja co 2 tygodnie).
    Parking znajduje się na najwyższym poziomie oznaczony szyldem „Strefa odbioru zamówień Wolt”.
    Nie pobieraj biletu,
    kamera sczyta numer Twojej rejestracji zanim wjedziesz przez bramkę.

  • Blue City — darmowe 2h, wielokrotnie w ciągu dnia. Drugie piętro, poziom LIŚĆ. 🍁

  • Atrium Reduta — wyznaczona strefa dla odbiorów zamówień z aplikacji. Darmowo, wielokrotnie w ciągu dnia.

  • Sadyba — darmowe 1h, wielokrotnie w ciągu dnia.

  • Arkadia — bez limitu za darmo.

  • Galeria Wileńska — darmowe 3h, wielokrotnie. W weekendy cały dzień za darmo.

Wrocław

  • Galeria Dominikańska — darmowe 20 minut, wielokrotnie. Skutery i motocykle ❌

  • Pasaż Grunwaldzki — darmowe 1h, wielokrotnie w ciągu dnia.

Kraków

  • Galeria Krakowska — darmowe 15 minut, wielokrotnie w ciągu dnia.

  • Galeria Kazimierz — darmowe 1h, jednorazowo.

Gdańsk

  • Galeria Bałtycka — darmowe 1h, wielokrotnie w ciągu dnia.

  • Alfa Centrum — darmowe 2h, jednorazowo. Konieczna identyfikacja Ciebie jako partnera Wolt.
    Odezwij się na partnerspoland@wolt.com, żeby otrzymać oznaczenie dla swojego auta do samodzielnego druku. 😋

  • Galeria Przymorze — całkowicie darmowy parking.
    Konieczna identyfikacji Ciebie jako partnera Wolt.
    Odezwij się na partnerspoland@wolt.com, żeby otrzymać oznaczenie dla swojego auta do samodzielnego druku. 😋

🚲 🔧 Skorzystaj z 20% rabatu na serwis, części oraz ubrania!

Przygotowaliśmy dla Ciebie super zniżkę! Skorzystaj z niej dzięki współpracy Wolt ze sklepem Bike Salon, który znajdziesz w Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 38b.

To doskonały moment, żeby zadbać o stan techniczny Twojego roweru lub skorzystać z okazyjnych zakupów.


Jak wykorzystać rabat?

1️⃣ Podczas wizyty w salonie powiedz pracownikowi, że chciałbyś skorzystać z rabatu Wolt-20.

2️⃣ Pokaż mu swoje konto w aplikacji Wolt Partner.

W ramach oferty serwisu znajdziesz:

  • szeroki zakres doradztwa,

  • pomoc w przerobieniu roweru zwykłego na elektryczny,

  • wycenę napraw i przeglądu jeszcze przed wykonaniem usług!

    Udanych zakupów 💙✌️

🌟 Dzięki platformie Onsi możesz skorzystać z ubezpieczenia kurierskiego oraz z dodatkowych nagród.
Zakres ubezpieczenia znajdziesz poniżej a nagrody możesz przeglądać po zalogowaniu na [platformę].

💌 Możesz skontakować się również bezpośrednio z Onsi [tutaj]

 

 

Jakiego rodzaju jest to ubezpieczenie?

☑️ Polisa obejmuje ochroną kurierów współpracujących z Wolt w razie wypadku, jeśli wystąpił on podczas bycia zalogowanym w aplikacji Partnera. Polisa oferuje szeroki wachlarz świadczeń powypadkowych, które są wypłacane w stałej kwocie w okolicznościach podlegających ubezpieczeniu, jak określono poniżej:

Co obejmuje ubezpieczenie?

Wypłacimy kwotę ubezpieczenia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami ubezpieczenia, w razie następujących zdarzeń, które nastąpiły w wyniku indywidualnego, nieprzewidzianego i nieumyślnego wypadku zaistniałego w okresie polisy, który nie nosi znamion schorzenia lub choroby.

Sekcja A: Poważny uraz z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu

☑️ Zgon

☑️ Trwała niepełnosprawność całkowita

☑️ Trwała niepełnosprawność częściowa

Czego ubezpieczenie nie obejmuje?

❌ Schorzeń lub chorób występujących z przyczyn naturalnych, wcześniej istniejących chorób, zaburzeń degeneracyjnych, stopniowo postępujących schorzeń lub syndromu stresu pourazowego.

Partnerów którzy ukończyli 70lat, chyba że zgłoszenie roszczenia nastąpiło w okresie polisy, przed ukończeniem przez danego Partnera wieku 70 lat.

❌ Samobójstw, prób samobójczych, umyślnego samookaleczenia ciała lub planowanych zabiegów operacyjnych.

❌ Osób pozostających pod wpływem alkoholu, narkotyków lub substancji odurzających

☑️ Koszty pogrzebowe

☑️ Zaginięcie

 

Sekcja B: Poważny uraz z czasowym uszczerbkiem na zdrowiu

☑️ Złamanie, którego Partner firmy Wolt doznał w obrębie:

  • Czaszki, kości twarzy lub szczęki; lub

  • Szyi i kręgosłupa; lub

  • Obojczyka, łopatki, ramienia, łokcia, przedramienia, nadgarstka lub dłoni (z wyłączeniem palców); lub

  • Miednicy, uda, rzepki kolanowej, podudzia, kostki lub stopy (z wyłączeniem palców)

☑️ Zwichnięcie, którego Partner doznaje po raz pierwszy w obrębie:

  • Biodra, kolana, kostki; lub

  • Nadgarstka, łokcia lub ramienia

☑️ Hospitalizacja trwająca przynajmniej 48 godzin.

Sekcja C: Zwrot kosztów

☑️ Koszty koniecznego leczenia dentystycznego.

☑️ Koszty koniecznego leczenia i rehabilitacji.

Dotyczy wszystkich sekcji

☑️ Dotyczy wyłącznie mieszkańców Europejskiego Obszaru Gospodarczego

(EOG).

☑️ Kurierzy współpracujący z Wolt.

Sekcja B: Poważny uraz z czasowym uszczerbkiem na zdrowiu

❌ Wypadki,w wyniku których dochodzi do złamania palców u rąk i/lub nóg.

❌ Zwichnięcia stawów, które już wcześniej ulegały zwichnięciom.

❌ Zwichnięcia niewymagające leczenia ani operacji chirurgicznej.

❌ Hospitalizacja trwająca krócej niż 48 godzin

Sekcja C: Zwrot kosztów

❌ Protezy dentystyczne wyższej jakości lub o wyższym standardzie niż te, które posiadano przed wypadkiem.

❌ Leczenie urazów dentystycznych, nieujawnionych w ciągu 30 dni od daty zaistniałego wypadku.

❌ Roszczeń o świadczenie ubezpieczeniowe przy należnej kwocie odszkodowania mniejszej od udziału własnego w szkodzie.

❌ Jakiekolwiek leczenie w okresie po 12 miesiącach od daty, w której doszło do wypadku.

Kiedy obowiązuje ubezpieczenie?

☑️ Kurierzy współpracujący z Wolt są objęci ubezpieczeniem od chwili zalogowania się do aplikacji Partnera na terenie swojego kraju zamieszkania.

Czego muszę dopilnować?

  • Pamiętaj o udzielaniu rzetelnych odpowiedzi na zadane przez nas pytania, przy czym wszelkie podane informacje muszą być kompletne i precyzyjne.

  • Pamiętaj o odpowiednim rejestrowaniu godzin online w platformie dla Partnerów firmy Wolt.

  • Partnerzy, którzy chcą zgłosić roszczenie o odszkodowanie muszą jak najszybciej po wypadku skonsultować się z lekarzem.

  • Partnerzy muszą niezwłocznie poinformować naszą firmę o wszelkich wypadkach, w wyniku których może dojść do zgłoszenia roszczenia.

  • Przy ubieganiu się o dowolne świadczenie ubezpieczeniowe stan zdrowia musi zostać potwierdzony orzeczeniem lekarskim, zgodnie postanowieniami punktu 4.0 w treści polisy.

  • O wszelkich związanych z Tobą zmianach, które Twoim zdaniem mogą stanowić istotną zmianę warunków niniejszej polisy, należy nas zawsze powiadamiać. Dotyczy to także zmiany Twojego imienia lub nazwiska, adresu, danych kontaktowych lub podobnych planowanych zmian.

  • Nieujawnienie jakiejkolwiek ze zmian w powyższych danych może skutkować naruszeniem warunków ubezpieczenia, odrzuceniem roszczenia lub jego obniżeniem. Twoja polisa może zostać unieważniona, bez wypłaty świadczenia, więc jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, daj nam znać, abyśmy mogli sprawdzić, czy w tej sytuacji dochodzi do istotnej zmiany warunków.

 

 

 

 

Jak zarabiać więcej

Dużo kurierów loguje się w poniedziałki i wtorki, a mniej w piątki, soboty i niedziele gdy jest największy ruch.

Pamiętaj, że to najlepsze dni tygodnia. W piątek i niedzielę zamówienia wpadają przez cały dzień ⭐️

Chcesz zarobić więcej? Włączaj się w weekend, a odpocznij w poniedziałek i wtorek. 🤑

💸 Łączenie zamówień — zarabiaj o 25% więcej!

Odległości dla zamówień łączonych liczone są automatycznie przez system na podstawie danych z Open Street Maps pomiędzy pojedynczymi punktami, pokonywanymi w kolejności wyznaczonej przez aplikację.

Dlatego w niektórych zamówieniach widzimy kwotę na pierwszy rzut oka “mniejszą”, ale tylko dlatego, że znaczna część kwoty za to zamówienie zawiera się w drugim zamówieniu, łączonym.

Każde zamówienie realizowane w aplikacji Wolt jest wyceniane indywidualnie, w oparciu o rozmaite czynniki takie jak odległości, liczba aktywnych zamówień, lokalizacje punktów, pogoda oraz inne, aby kwoty odzwierciedlały wysiłek wkładany w realizację zamówień.

Oznacza to, że możesz realizować kilka zamówień jednocześnie, optymalizując w ten sposób czas poświęcany na realizację zamówień. Odbiór może być z tego samego lokalu lub z innego punktu.

Algorytm wyznacza kolejność realizacji zamówień, więc nie stresuj się niczym! 
Przy przekazywaniu zamówienia klientowi – upewnij się, że otrzyma on prawidłową dostawę.

Zobacz poniżej jak wyglądają dostawy w trybie łączonym, czego się spodziewać. 😋 

Kiedy pada, Polska jest bardzo głodna, jest dużo zamówień – możesz zgarnąć więcej kasy niż zwykle! 🥰

Jeśli założysz ubranie przeciwdeszczowe, to świetny czas, aby wyjść i wykorzystać sytuację.

Ruch w obszarze – najważniejsza informacja w aplikacji.

Wiemy, że zależy Ci na zarabianiu pieniędzy w sposób efektywny. Aby było to możliwe, w aplikacji Wolt Partner znajdziesz wyjątkową funkcję, która nie jest dostępna w innych aplikacjach.

Po włączeniu aplikacji zobaczysz informację „Ruch w obszarze„, dzięki czemu wiesz, czy to dobry czas, aby być online!
Przedstawia ona informację o innych zalogowanych użytkownikach oraz zamówieniach w toku.


Jak czytać statusy?

🔥 Gorąco – najlepszy czas, żeby być online lub włączyć aplikację. Bardzo duża szansa na otrzymywanie zamówień

🙇🏼‍♀️ Normalnie – warto być online, ponieważ w aplikacji jest więcej zamówień, niż zalogowanych użytkowników — Mapę hotspotów znajdziesz TUTAJ.

👼🏼 Spokojnie – liczba zalogowanych użytkowników jest większa niż liczba zamówień.



Pamiętaj, że ruch w obszarze to kluczowa informacja. Dzięki temu wiesz czy warto jest być online i możesz racjonalnie planować swój czas – zaletą zarabiania na platformie jest ogromna elastyczność, która oznacza, że każda osoba może być online w dowolnym momencie. My staramy się Ci podpowiedzieć kiedy jest na to najlepszy czas!

Jesteśmy platformą cyfrową, więc algorytmy są istotną częścią naszej pracy i codziennie ułatwiają miliony decyzji. Dzisiaj wielu ludzi kojarzy algorytmy z niepokojem, ze względu na ich nieprzejrzystość.

W Raporcie Wolt Algorithmic Transparency Report staramy się wyjaśnić ten problem, wyjaśniając w jaki sposób algorytmy są – lub czasami nie są – wykorzystywane w Wolt. 👇

Wolt_Algorithmic_Transparency_Report_2023

Odpinanie zamówień

Support nie ma możliwości anulowania (“odpinania”) zaakceptowanego zamówienia. ❌

Wiemy też, że czasami mogą pojawiać się sytuacje, gdzie odpięcie zamówienia jest konieczne i w takich sytuacjach oczywiście zawsze możesz liczyć na pomoc Supportu. 💙

Tak, Wolt oferuje Ci pełną swobodę w wyborze zamówień, które chcesz zrealizować. Otrzymujesz również informacje o proponowanej płatności oraz dystansie jaki został wyliczony w oparciu o dane przekazywane przez Twoje urządzenie. Jeżeli uważasz, że płatność lub wyliczenie dystansu powinno być inne – nie musisz akceptować zamówień. Akceptując zamówienie zgadzasz się na proponowaną płatność oraz zobowiązujesz do wykonania zamówienia.

Zamówienie może być anulowane przez support tylko, gdy odczekasz 10 minut po przyjeździe. Czas będzie weryfikowany, a w przypadku używania tej opcji w sposób niezgodny z prawdą – konta będą blokowane.

W przypadku anulowania Twojego kursu z winy lokalu (brak produktów, zamówienie wydane wczesniej, lokal zamknięty) Support oznaczy zamówienie i otrzymasz automatycznie naliczoną przez system płatność za dojazd.

W lokalach McDonald’s nie jest to możliwe, tego typu zamówienia wymagają ręcznych doliczeń. W przypadku ręcznych doliczeń przyjmujemy stałą płatność 2 zł za kilometr, w oparciu o dystans z aplikacji.

 

Upewnij się, że nic Ci nie zagraża. Skontaktuj się z Supportem tak szybko jak to możliwe. Wykonaj zdjęcia, przekaż precyzyjnie gdzie jesteś. Support pomoże Ci rozwiązać tę sytuację i ustalicie co zrobić z zamówieniem, które masz przy sobie.

Wykonaj zdjęcia, które obrazują co się stało. W przypadku powtarzających się regularnie awarii nie będziemy chcieli kontynuować współpracy, ponieważ sprawny pojazd jest jednym z podstawowych warunków i wymagań.

Czas na decyzję i akceptację zamówienia to karta akceptacji zamówienia. Niestety często zdarzały sytuacje, gdzie kurierzy akceptowali zamówienia, aby następnie zastanawiać się nad ich realizacją. Powodowało to znaczne opóźnienia i gorszą jakość usług, co przekłada się na dostępność zamówień. Dodatkowo, powodowało to znaczne obciążenie Supportu zgłoszeniami o odpięcia zamówień, które zostały zaakceptowane przez kurierów.

Sytuacje problemowe

Napisz do Supportu ✔︎
 

Może się zdarzyć, że powerbank zawiedzie albo po prostu zauważysz, że bateria szybko traci %.

Jeśli masz podpięte zamówienie, daj nam znać, że może rozładować Ci się telefon. Będziemy monitorować sytuację i szybciej zareagujemy.

Jeśli nie dasz nam znać, zamówienie trzeba będzie przygotować jeszcze raz, przed przyjazdem nowego Kuriera, i możliwe, że obciążymy Cię kosztami 🥺

Wiemy, że restauracje czasem się spóźniają lub popełniają błędy przy oznaczaniu zamówień jako gotowe. 🥺
Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi.

  • Zawsze sprawdzaj notatki dotyczące odbioru zamówienia.

  • Miło zapytaj się, kiedy zamówienie będzie gotowe.

  • Postępując zgodnie wytycznymi pracowników restauracji.

  • W przypadku długiego opóźnienia, skontaktuj się z Supportem, który może przejąć opiekę nad sytuacją i wysłać Cię do nowego zlecenia. ✨

ZAMÓWIENIE ANULOWANE?

Nic straconego! W przypadku, gdy lokal z jakiegoś powodu nie ma Twojego zamówienia lub musi je anulować po Twoim przyjeździe – skontaktuj się z Supportem.

Następnie podaj numer zamówienia oraz informacje, które przekazał lokal!
Support oznaczy Twoje zamówienie, dzięki czemu otrzymasz płatność za dojazd. 

Wiemy, że to może być frustrujące, gdy klient zamówił jedzenie, ale go nie odbiera. 😵‍💫

1️⃣ Sprawdź notatkę od klienta – być może są tam ważne informacje.

2️⃣ Zadzwoń do Klienta dwa razy, a jeśli nie odbierze – zrób screenshot z połączeń i napisz do Supportu. Oni przejmą kontakt z Klientem i poprowadzą Cię dalej.


Od tego momentu, musi upłynąć 10 minut. W przypadku braku rozwiązania sytuacji przez Support i klienta – będziesz mógł ruszyć dalej.

Dzięki za Twoją wyrozumiałość. 🐻‍❄️

Porady

Zwrot za darmo przez Paczkomat inPost ☁️ KLIKNIJ MNIE

  • Jeżeli miałeś pobraną kaucję – zostanie ona dodana, do 48h od daty zwrotu sprzętu, do Twojego salda Wolt.

  • Saldo Wolt (przelew do floty) rozliczane jest w okresach:

    • 01.xx – 07.xx

    • 08.xx – 15.xx

    • 16.xx – 22.xx

    • 23.xx – koniec miesiąca.

Zmiany Partnera odbywają się raz w miesiącu.

🎯 Pamiętaj, że rozliczenia za aktualny miesiąc otrzymasz jeszcze od „starego” Partnera. Nie rozwiązuj z nimi umowy. 

1. Uzupełnij [FORMULARZ].
2. Otrzymasz od nas maila kiedy zmiana będzie wykonana w systemie, w pierwszy dzień roboczy po zakończeniu miesiąca.
3. Otrzymasz od nas wiadomość kiedy zmiana będzie wykonana w systemie. Nic już nie musisz robić. ☑️

Harmonogram:
1. Zgłaszasz zmianę floty przez formularz
2. Zmiana wykonywana jest w pierwszy dzień roboczy kolejnego miesiąca
3. Dostajesz informację o wykonanej zmianie

Przykład:
Zgłaszasz zmianę firmy rozliczeniowej z firmy A, na firmę B i uzupełniasz formularz 10 maja. Płatności za zamówienia z 1-31 maja trafiają nadal do firmy A.
Płatności za zamówienia realizowane od 1 czerwca trafiają do firmy B. Potwierdzenie wykonania zmiany otrzymasz w pierwszy roboczy dzień czerwca. 

Nasza czuła rekomendacja:

Dostawa bezkontaktowa oznacza nadal – przekazanie zamówienia klientowi, czyli odbiór zamówienia przez klienta.

☑️ Zamówienie jest przekazane w formie bezkontaktowej – poprzez postawienie go na torbie/przed wejściem jeżeli torba jest np. zamoczona.
Pozostawienie zamówienia bez opieki/odbioru przez klienta może nastąpić tylko na wyraźną prośbę klienta lub po uzgodnieniu z supportem. Wtedy prosimy o wykonanie zdjęcia.️

❌ W przypadku pozostawienia zamówienia bez opieki przy braku kontaktu z klientem/supportem – kurier bierze na siebie ryzyko, że nie dostarczył zamówienia do klienta i zamówienie może być zabrane przez nieuprawnioną osobę.

☑️ Oznacz zamówienie jako dostarczone tylko jeśli Klient odebrał je osobiście lub przekazałeś je Klientowi, przy dostawie bezkontaktowej.

Jak zapewnić płynne działanie aplikacji Wolt Partner?

Upewnij się, że:
Śledzenie lokalizacji:
ON
Wifi:
OFF
Oszczędzanie baterii:
OFF

Android 

  • Wejdź w Ustawienia > Aplikacje

  • Znajdź Wolt > Wolt Partner

  • Wybierz Uprawnienia > Lokalizacja

  • W “Dostęp do lokalizacji tej aplikacji” – naciśnij „Zawsze zezwalaj”

W modelach telefonów OPPO, Xiaomi, Blackview czy starszych modelach Samsung, sygnał GPS działa gorzej.🥺

iPhone

  • Wybierz Ustawienia > Prywatność > Usługi lokalizacji.

  • Upewnij się, że usługi lokalizacji są włączone.

  • Przewiń w dół, aby znaleźć aplikację Wolt Partner.

  • Dotknij aplikacji i wybierz opcję: Zawsze

  • Zwróć sprzęt.

  • Jeżeli miałeś pobraną kaucję – poczekaj, aż zostanie rozliczona.

  • Gdy otrzymasz zwrot kaucji na Twój rachunek bankowy – poinformuj flotę (np. Eternis, Natviol, MB Partner) o zakończeniu współpracy.

Zarządzaj ciasteczkami

Wymagane

Te ciasteczka są niezbędne, jeśli chcesz poruszać się po witrynie i korzystać z jej funkcji. Bez tych ciasteczek żądane usługi nie będą mogły być świadczone.

Funkcjonalne

Te ciasteczka pozwalają witrynie zapamiętać Twoje wybory, aby zapewnić Ci lepszą funkcjonalność i personalizowane opcje.

Analityczne (śledzenie i wydajność)

Ciasteczka analityczne są wykorzystywane w celu zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Te ciasteczka pomagają przekazywać informacje o liczbie odwiedzających, czasie który spędzili na stronie, jak tutaj trafili, i nie tylko.

Marketingowe (targetowanie i reklamowanie)

Te ciasteczka są wykorzystywane w celu dostarczania Tobie informacji i mierzenia efektywności takich reklam. My oraz nasi partnerzy reklamowi będziemy wykorzystywać te dane aby pokazywać Ci reklamy, które mogą Cię zainteresować.

Ciasteczka wykorzystujemy w celu ułatwienia i przyspieszenia naszej usługi, personalizowania dla Ciebie jej zawartości i analizowania ruchu na stronie. Dowiedz się więcej o ciasteczkach lub zarządzaj nimi klikając “Zarządzaj”. Możesz znaleźć więcej informacji i wycofać zgodę w dowolnym momencie, klikając Polityka prywatności.